Onko brändi käyttäjiesi näköinen vai brändi, jota käyttäjät haluavat seurata? Nyt olisi tilaa mitä ottaa!
OMD jälleen voitokkaana RECMA Network Diagnostics- rankingissa – Paras globaali mediatoimisto jo kuudetta kertaa peräkkäin.
Kaalimato hyödyntää OMD Finlandin myynnin mallinnusta markkinoinnin tuottavuuden arvioinnissa ja kehittämisessä
Tänäkin vuonna super bowlin mainoskatkoilla esitettiin vuoden suurimpia ja kiinnostavimpia mainosspotteja, mutta mihin kannattaa tämän vuoden mainoksissa kiinnittää huomiota?
Tästä syystä jopa 80 % digimainoksen potentiaalista voi mennä hukkaan – perinteiset keinot eivät kerro digimainonnan tehokkuudesta koko totuutta
Ammattitaidon ja intohimon yhdistelmällä parhaisiin tuloksiin – SF Studios valitsi OMD:n kumppanikseen
Sovitaanko tapaaminen? Oletko kiinnostunut meidän kanssa työskentelystä tai haluatko kenties liittyä iloiseen ja monimuotoiseen joukkoomme? Otathan yhteyttä. Yhteystiedot