Telia – Yhdessä- kampanja, jossa lahjoitettiin yrittäjille mediatilaa

Luovan idean lähtökohdat

Telialla on matala markkinaosuus ja luottamus pienten yritysten keskuudessa. On tunnistettu että Teliaa pidetään liian suurena pienille toimijoille. Historiassa kriiseissä ja myös korona kriisissä pienet yritykset kärsivät eniten. Päätimme auttaa näitä pieniä yrityksiä ja samalla pyrkiä luomaan kuvaa, että Telia ei ole liian suuri näille toimijoille. 

Toteutettu ratkaisu

Ehdotimme Telian markkinointijohdolle, että he voisivat lahjoittaa strategiassa suunniteltua mediatilaa pienten yritysten käyttöön, jota vapautui mm. liigan peruuntumisen myötä. Telialla innostuttiin ideasta ja syntyi #yhdessä konsepti, jossa nostettiin kampanjaan ilmoittautuneiden yritysten itse kuvaamia mainosvideota monikanavaisesti. Kampanjaan osallistui yli 1000 yritystä. 

Katso lisää

1.

Telia nousi best ICT PARTNER indeksillä sijalle 1

+

Telian mittareilla parhaat tulokset mainonnan pitämisessä ja huomioarvossa

Effie

Hopea ja pronssi Effie 2020