Ruoan verkkokauppa Kauppahalli24 aikoo kasvaa kilpailijoitaan vauhdikkaammin investoimalla dataohjattuun markkinointiin. Osana uutta strategiaansa he valitsivat markkinoinnin kumppanikseen OMD Finlandin.

Tähän asti OMD on tunnettu lähinnä mediatoimistona, mutta nyt tiedossa on huomattavasti syvempi ja laajempi yhteistyö. Kumppanuus tähtää ruoan verkkokaupan markkinaa nopeampaan kasvuun. Yhteistyö kattaa muun muassa bränditarinan rakentamisen, luovat ratkaisut, markkinointiviestinnän suunnittelun ja tuotannon niin omissa, ostetuissa kuin ansaituissa kanavissa, sekä asiakaskohtaamisten suunnittelun. OMD lähtee myös vaiheittain uudistamaan verkkokaupan asiakaskokemusta, rakennetta ja designia yhdessä Kauppahalli24:n ja sen kumppaneiden kanssa.

Kauppahalli24 on suomalaisomisteinen ja ketjuriippumaton verkkokauppa, jonka missiona on tarjota tuoretta, laadukasta ruokaa asiakkaille suoraan kotiinkuljetettuna.

“Haluamme kehittää Kauppahalli24:n palveluja yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. OMD:stä löysimme yhteistyökumppanin, jonka kanssa voimme suunnitella kasvuhakuista markkinointiamme kokonaisvaltaisesti”,Kauppahalli24:n myynti- ja markkinointijohtaja Hanna-Kaisa Risku toteaa.

“Olemme erityisen iloisia siitä, että pääsemme hyödyntämään tiedolla johdetun kokonaisvaltaisen markkinoinnin osaamistamme Kauppahalli24:n kanssa”, OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt sanoo.