Valokuvatuotteita tarjoava Ifolor on valinnut OMD Finlandin tehostamaan markkinointiaan. Tärkeimpänä tavoitteena on verkkokaupan myynnin kasvattaminen.

Ifolorin ja OMD:n yhteistyö pitää sisällään jatkuvan markkinoinnin suunnittelua, ja painopisteenä on etenkin verkkokaupan myynnin kasvattaminen digitaalisia kanavia hyödyntäen. Valintaan vaikutti etenkin OMD:n vahva digiosaaminen sekä hyvät aiemmat kokemukset sosiaalisen median operoinnista ja suunnittelusta. Ifolor haki alkuvuodesta pitkäaikaista yhteistyökumppania, joka pystyisi kehittämään markkinointia systemaattisesti ja tehokkaasti.

”Mediamarkkina ja kuluttajakäyttäytyminen muuttuvat kovaa vauhtia, ja vastataksemme muutokseen oli aika uudistaa meidän mediastrategiaamme ja tapaamme toimia. Etsimme kumppania, jolla on kansainvälisen tason näkemystä ja hyvää digitaalista osaamista. Aloitimme jo syksyllä 2016 OMD:n kanssa yhteistyön Facebook-markkinoinnin tiimoilta, ja näiden vuosien aikana tekeminen on kehittynyt huimasti. Innolla odotamme laajempaa yhteistyötä ja sen tuloksia”, Ifolorin Tiina Eerola kommentoi yhteistyötä.

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolor on yksi Suomen arvostetuimpia ja suositelluimpia verkkokauppoja. Ifolorin liikevaihto on 18 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 75 henkilöä.

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee uudesta kumppanuudesta ja kertoo laajentuneen yhteistyön Ifolorin kanssa lähteneen käyntiin vauhdilla. ”Olemme otettuja uudesta ja mielenkiintoisesta kumppanuudesta Ifolorin kanssa. Digipuolen suunnittelu ja optimointi on jo täysillä käynnissä. Olemme myös hiljattain uudistaneet suunnitteluprosessiamme niin, että päätöksiä voi tehdä yhdessä asiakkaan kanssa mahdollisimman nopeasti ja ketterästi.

Lisätietoja:

Ifolor Oy, Head of Marketing Nordics Tiina Eerola, p. 040 555 4051,

OMD Finland Oy, Toimitusjohtaja Markus Grannenfelt, p. 050 372 5923,