OMD Ranking

Digitaalinen ja Performance- markkinointi

Digitaalinen ja Performance- markkinointi

Käsityksemme Performance-markkinoinnista

Meille tuloksellisuus tarkoittaa markkinoinnin optimointia sen kaikilla osa-alueella. Digitaalisen median suunnittelu on meille kokonaisuus, mikä koostuu pitkän aikavälin brändinrakennuksesta, markkinoilla olevan yleisön kotiuttamisesta sekä saadun yleisön sitouttamisesta. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme, työkalujamme ja prosessejamme näillä osa-alueilla sekä paikallisesti että globaalin ketjumme tuella.

Brändimainonta

Lähtökohtaisesti jokaisella toimialalla erottumiseen tarvitaan lyhyen aikavälin myynnin maksimoimisen lisäksi myös pidemmän aikavälin bränditoimenpiteitä. Digitaalisessa ympäristössä toimiessa erityisesti oikeiden kohderyhmien määrittäminen sekä mainonnan huomaaminen ja vaikuttavuus nousevat keskiöön. 

Meillä OMD:lla on laaja kokemus merkittävien kansainvälisten ja kotimaisten brändien digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja operoimisesta. Meiltä löytyy syväosaajia mm. video-, audio-, some-, display- ja vaikuttajamarkkinoinnin saralta. Teemme jatkuvaa kehitystä asiakkaidemme digitaalisen näkyvyyden vaikuttavuuden maksimoimiseksi ja todentamiseksi.

Taktinen mainonta

Taktisen mainonnan tavoitteena on yleensä kasvattaa myyntiä lyhyellä aikavälillä. Mainonta on tehokkaimmillaan, kun se on jatkuvaa, oikein kohdennettua ja sitä optimoidaan ja analysoidaan säännöllisesti. Taktisen mainonnan tiimimme koostuvat ohjelmallisen ostamisen, sosiaalisen median sekä hakusanamainonnan asiantuntijoista. Autamme asiakkaitamme potentiaalisimpien kohderyhmien määrittelyssä, tehokkaimpien kanavien valinnassa, luovien viestien suunnittelussa, kilpailija-analyyseissä sekä oikeiden mittareiden asettamisessa. Lisäksi meiltä löytyy asiantuntijuutta mm. feedien rakentamiseen, oman datan hyödyntämiseen, analytiikkaan ja erilaisten dashboardien rakentamiseen liittyen.

Oma media

Kun potentiaalinen asiakas on saatu kiinnostumaan brändistä ja viettämään aikaa sen kanavissa (esimerkiksi verkkosivustolla tai somekanavilla) on tärkeää hyödyntää ja sitouttaa saatu yleisö. Omissa medioissa tapahtuvan optimoinnin piiriin kuuluu esimerkiksi löydettävyyden varmistaminen, sisältösuunnittelu, sivuston toiminnan analysointi, konversiopolkujen optimointi sekä sivustoanalytiikan tehokas hyödyntäminen. Hyvän asiakaskokemuksen vahvistaminen digitaalisissa kanavissa on edellytys digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuudelle ja varmistamaan, että asiakas palaa brändin pariin aina uudelleen.

Brändimainonta

  • Share of Search
  • Digin huomioarvotutkimukset
  • Adnami
  • Viomba
  • Marketplace
  • Videostrategia
  • Audiostrategia
  • Somestrategia
  • Vaikuttajamarkkinointistrategia

Taktinen mainonta

  • Digitaalisen myynnin optimointityökalu (entinen DA)
  • Similar Web
  • Taktinen display
  • Hakusanamainonta (SEM)
  • Some
  • Mediakanavien konversio-optimointi
  • Auditoinnit

 

Oma media

  • Sivustoanalyysit
  • Analytiikka
  • Konversio-optimointi
  • Sisältösuunnittelu
  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Community management

Jätä yhteydenottopyyntö