OMD jälleen ”Global Media Agency of the Year”

Mainosalan johtava julkaisu Adweek on palkinnut mediatoimistoketju OMD:n vuoden parhaana mediatoimistoketjuna kaksi vuotta peräkkäin, vuodesta 2010 tämä on OMD:n kuudes voitto. Vuonna 1979 perustettu Adweek on globaali markkinointi- ja mainosalan julkaisu ja yksi alan vanhimmista julkaisuista.

Uusi vuosikymmen lupaa hyvää asiakkaillemme

 

OMD Finlandin toimitusjohtaja Markus Grannenfelt iloitsee palkinnosta ja toteaa sen olevan pitkäjänteisen työn tulos: “OMD aloittaa vuosikymmenen paremmassa kunnossa kuin koskaan ja meillä on maailman parhaat tekijät ja työkalut sekä modernit lähestymistavat nykypäivän markkinoijien haasteisiin. Pystymme tuottamaan parempia näkemyksiä asiakkaidemme päätöksenteon tueksi nopeasti ja olemme optimoineet mediasuunnittelun ja -ostamisen prosessit niin, että myös offline-puolella pystymme käynnistämään kampanjoita hyvin lyhyellä sykkeellä.”

Viime vuosien tuotekehitystä on jatkettu sisäisen kehityksen lisäksi yhteistyöllä kaikkien mediatalojen kanssa. ”Ainoana toimijana Suomessa meidän asiakkaidemme mediapanostukset ovat haluttaessa kytkettävissä suoraan kaikkiin merkittäviin myynninmallinnuksen alustoihin. Tämä mahdollistaa reaaliaikaisen myynninmallinnuksen pohjalta tehtävän mediaoptimoinnin, jota kukaan ei vielä käytännössä tee. Ihmettelen kovasti, miksi mallinnusprojekteja tehdään pöytälaatikkoon, täysin irrallaan käytännön mediatekemisestä.” Grannenfelt täräyttää.

Mikäli haluat kuulla lisää tarjoamistamme ratkaisuista, varaa ilmainen kasvun sparraustunti.

hbspt.forms.create({ portalId: “2472487”, formId: “6e3c967f-fd70-4732-83e5-8387b532b5c5” });

https://www.adweek.com/